Subject: FW: 2507 - Kanepi alajaama juurdepääsutee
From: Indrek Kaarmäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 11:56:35 +0300

Tere!

Saadan tagasi parandatud projekti ja lisaks küsitud Eleringi
kooskõlastuse.

Lugupidamisega,

Indrek Kaarmäe

Lineman OÜ

Mob: +372 5349 1419

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolevas e-kirjas ja selle lisades kajastatud informatsioon on
konfidentsiaalne. E-kirja sisu edastamine kolmandatele isikutele ei ole
lubatud. Kui olete saanud käesoleva kirja ekslikult, siis palun kustutage
e-kiri koos kõikide lisadega koheselt ning teavitage eksimusest kirja
saatjat. Täname!

From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 25, 2025 6:48 PM
To: Indrek Kaarmäe <[email-masked]>
Subject: RE: 2507 - Kanepi alajaama juurdepääsutee

Tere,

Olete esitanud meile kooskõlastamiseks töö nr 2507 „Kanepi alajaam
juurdepääsutee“.

Esitatud projekti osas on järgmised märkused:

1.	Kui lai on ristumiskoht, mõõtarvud  puuduvad.

2.	Terve ristumiskoha osas on ette nähtud uue asfaltkatte rajamine.

Näha ette ka teisel pool peenra rajamine (vajalik ju korrigeerida) ning
samuti riigitee ristumisel korrektne pöördeosa raadius.

3.	Riigitee kattega kokku viimine – näidata astmeliselt. Näidata
asendiplaanil ja lõike joonisel

4.	Ristumiskoha rajamisel on vajalik olemasolevate kaablite
kaitsmine. Riigitee teemaa kinnistul on lubatud minimaalne kaitsetoru
tugevus 1250 N.

5.	Mis otstarbel on projekteeritud antud truup? Kuhu siit sademevesi
juhitakse? Mis alusetel suunatakse vesi riigitee teemaa kinnistule?

Projekteeritud truubi otsa juures on maakaablid.  Truubi otsa kaugus
kaablitest, mõõtkavu siit antud ei ole, kas vastab nõuetele?

Truubi otsa juures olev süvend, kaablite pealt võetakse pinnast maha?

6.	Ajutise riigitee mahasõidu lahendus – see tuleb projektis näidata
ja märkida likvideeritavana!!! Nii joonistel kui ka seletuskirjas.

Taastada tuleb riigitee teepeenar, riigitee nõlvus ja riigiteega külgneva
ala.

See peab siin projektis olema selgelt arusaadav lahendus.

7.	Meile kooskõlastamiseks esitaud projekt peab sisaldama Eleringi
kooskõlastust.

Soovime olla kindlad, et Eleringile on antud lahendus sobilik.

Palume esitada korrigeeritud projekt uuesti kooskõlastamiseks e-posti
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Indrek Kaarmäe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 12, 2025 9:21 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Roland Laugason <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 2507 - Kanepi alajaama juurdepääsutee

Tere!

E-kirja manus jäi eelnevalt kaasa panemata.

Lugupidamisega,

Indrek Kaarmäe

Lineman OÜ

Mob: +372 5349 1419

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolevas e-kirjas ja selle lisades kajastatud informatsioon on
konfidentsiaalne. E-kirja sisu edastamine kolmandatele isikutele ei ole
lubatud. Kui olete saanud käesoleva kirja ekslikult, siis palun kustutage
e-kiri koos kõikide lisadega koheselt ning teavitage eksimusest kirja
saatjat. Täname!

From: Indrek Kaarmäe
Sent: Wednesday, March 12, 2025 8:17 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Roland Laugason <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 2507 - Kanepi alajaama juurdepääsutee

Tere!

Saadame kooskõlastamisele Teejoon OÜ poolt koostatud “2507 - Kanepi
alajaama juurdepääsutee” projekti.

Lugupidamisega,

Indrek Kaarmäe

Lineman OÜ

Mob: +372 5349 1419

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolevas e-kirjas ja selle lisades kajastatud informatsioon on
konfidentsiaalne. E-kirja sisu edastamine kolmandatele isikutele ei ole
lubatud. Kui olete saanud käesoleva kirja ekslikult, siis palun kustutage
e-kiri koos kõikide lisadega koheselt ning teavitage eksimusest kirja
saatjat. Täname!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.